Qui som?‎ > ‎

Accions Sindicals

S''estan mostrant les entrades 1 - 10 de 145. Mostra'n més »

Accions Sindicals

CCOO t'ajuda contra la precarietat. Envia'ns un whatsapp al 689 586 414 i t'assessorarem!

8 de jul. 2019, 2:34 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

CCOO de Catalunya lluita contra les noves formes de precarietat del nostre mercat de treball. Per fer-ho hem creat un nou departament anomenat
Noves realitats del treball i precarietat  i una campanya de suport a les persones que pateixen precarietat laboral, posant el sindicat al seu servei mitjançant un contacte gratuït de WhatsApp al 689 586 414

Al mateix temps, el sindicat també posarà el seu Gabinet Jurídic al servei de la lluita contra la precarietat en assumptes derivats de la violència de gènere o l’habitatge, amb un primer assessorament gratuït, trucant al 93 481 28 64. El compromís de CCOO de Catalunya en contra de la precarietat laboral, també es materialitzarà en el fet d'atendre, més enllà dels temes laborals, altres qüestions vinculades amb la situació de vulnerabilitat de les persones treballadores, que cal que es defensin d’aquestes situacions a través d'una demanda civil.

Entre d’altres aspectes, CCOO els ajudarà en una defensa civil davant els assumptes derivats de la violència de gènere com divorcis, tutela de menors, mesures cautelars. També davant els desnonaments, els préstecs hipotecaris amb clàusules i/o despeses abusives, els préstecs personals de financeres amb interessos abusius, etc.

En aquests moments el servei civil està disponible a Barcelona, Sabadell, Granollers, Cornellà i Vilanova i la Geltrú. Properament s'ampliarà a Tarragona, Girona, Lleida i Manresa.

La Xarxa d'Acció Solidària de CCOO inicia la campanya de recollida de material escolar 2019

20 de juny 2019, 2:53 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

La Xarxa d'Acció Solidaria (XAS) de CCOO inicia el dia 1 de juny una nova campanya de recollida de material escolar que durarà fins al 15 de setembre 2019.

A Catalunya la taxa de pobresa infantil creix. El 28,5 % dels menors de 16 anys viu per sota del llindar de la pobresa i molts nens i nenes no poden comprar material escolar, una situació que crea desavantatges i més desigualtat en l'àmbit educatiu i social.

La XAS fa 7 anys que organitza campanyes de recollida de material escolar perquè arribi a les escoles públiques dels barris on hi ha un nivell més elevat de pobresa i d’exclusió social.

La XAS intenta que les seves campanyes arribin a tot el territori de Catalunya. La majoria dels locals de CCOO i moltes empreses són punts de recollida on desenes d’activistes de CCOO: afiliats i afiliades, delegats i delegades sindicals al territori i a les empreses són una referència i fan un gran esforç per expandir la campanya i perquè el material escolar arribi a través de les escoles i amb col·laboració amb la Federació d’Educació de CCOO, a les nenes i nens necessitats.

Material de recollida :

- LLAPIS
- GOMES
- BOLÍGRAFS
- MOTXILLES
- CERES DE COLOR
- MAQUINETES
- RETOLADORS
- ESTOIGS
- CELOS
- QUADERNS
- FOLIS
- LLIBRETES
- ALTRE MATERIAL FUNGIBLE

SETENA CAMPANYA DE RECOLLIDA DE MATERIAL ESCOLAR
DE L’1 DE JUNY A 15 DE SETEMBRE 2019
Per a més informació:
xarxaacciosolidaria@gmail.cat
Tel: 93 481 27 11

Podeu participar en aquesta campanya portant el material escolar als locals de CCOO al territori:

Granollers: c. de Pius XII, 5-6

Mataró: c. de Castaños, 120 bis

Vic: pl. de Lluís Companys, 3

El Ter, un riu de vida

14 de juny 2019, 3:23 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Aquest proper diumenge 16 de juny tenim el goig de convidar-vos a la caminada pel Camí Vora Ter, que transcorrerà riu avall des de Sant Quirze de Besora fins a Torelló i que té uns 12 Km de distància.

Ens trobarem a l'estació de tren de Torelló a les 8 del matí, on agafarem el tren fins a St Quirze, lloc on començarem a caminar. L'objectiu de la caminada és essencialment conèixer i gaudir de l'entorn natural que ens ofereix el riu.

Aquesta caminada està organitzada per la Plataforma Volem l'Aigua Neta, Clara i Nostra (de la qual CCOO en formem part), pel Centre Excursionista Torelló i també pel Grup de Defensa del Ter.

Us hi esperem!!!!

RECORDA:

Caminada temàtica " El Ter, un riu de vida" el diumenge 16 de juny a partir de les 8h.

Sortida de l'estació de tren de Torelló veure a google maps

"El dret a morir dignament. Parlem de la mort digna"

7 de maig 2019, 3:19 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Manifest 1 de Maig "Primer les persones"

30 d’abr. 2019, 2:16 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Campanya Renda 2018, deducció de la quota d'afiliació

19 d’abr. 2019, 2:56 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Us recordem que podeu deduir les quantitats que heu pagat en concepte de quotes per la vostre afiliació a CCOO, a la declaració de la renda, segons recull l’Art.19.2 de la llei d’IRPF. Aquest import NO APAREIX a l’esborrany d'Hisenda en compliment de la Llei de Protecció de dades.
No és necessari certificat,  Els justificants són els mateixos rebuts bancaris o de nòmina que ja teniu. En tot cas, si us cal un certificat, ho podeu extreure aquí.
Per qualsevol consulta podeu adreçar-vos al correu electrònic: uarc@ccoo.cat
La quantitat a deduir cal posar-la a l'espai reservat a "Quotes satisfetes a sindicats" [casella 014] de l'imprès oficial (digital o en paper) de l'IRPF.

IMPORTANT: Si voleu fer la renda a CCOO, consulteu els punts, assessors i honoraris de la Campanya de la Renda 2018 aquí. Caldrà demanar cita prèvia per telèfon o correu electrònic.

App de CCOO.Cat. Si encara no la tens instal·lada, descarregar-la al teu mòbil !!

Calendari laboral, taules salarials, baixa IT, conveni, contacta amb els delegats i delegades, etc.

Coneix el nostre programa electoral 27 de Març, Fets No Paraules

20 de març 2019, 3:37 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Col·lapse a les Urgències, la història interminable

13 de març 2019, 10:53 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 13 de març 2019, 11:06 ]

Programa de CCOO de Catalunya i Televisió de Catalunya número 259, emès pel Canal 33 un problema de la sanitat catalana on CCOO considera que s'hauria de replantejar el model sanitari de Catalunya i potenciar els Centres d'Atenció Primaria
El trobareu a l'enllaç: https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/programa-sindical-cc-oo-/programa-sindical-ccoo-capitol-259/video/5829211/

Manifest 8 Març, Dia internacional de les dones

8 de març 2019, 1:36 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 8 de març 2019, 1:37 ]

XERRADA-Rodalies de Catalunya, un tren per a la classe treballadora

6 de febr. 2019, 7:47 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 6 de febr. 2019, 9:36 ]

Vídeo de YouTube

"Rodalies de Catalunya, un tren per a la classe treballadora"
el 15 de Febrer a les 19h a Manlleu

CCOO ha elaborat un informe sobre el servei de tren de Rodalies de Catalunya, un document que pretén ser una aproximació a les seves mancances, però també constitueix una aportació constructiva i concreta de propostes per a la seva millora.

Aquest informe, desenvolupat per mitjà de la Secretaria de Medi Ambient i la Secció Sindical de Renfe, conté dades sobre l'evolució de les inversions, l'evolució del personal del sector, la situació del manteniment dels trens i de les insfraestructures, l'evolució de les incidències i les propostes del sindicat per la millora del servei de rodalies.

Per presentar aquest informe s'ha organitzat una xerrada el 15 de febrer a les 19h a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Manlleu on intervindran:

Carlos del Barrio, Secretari de Medi Ambient i Mobilitat de CCOO de Catalunya

Gonzalo Plata, Secretari General de CCOO d'Osona, Vallès Oriental i Maresme

Quim Fornés, Secretari de Cooperació Internacional, Cultura i Medi Ambient de CCOO d'Osona, Vallès Oriental i Maresme

RECORDA:

Xerrada per presentar l'informe "Rodalies de Catalunya, un tren per a la classe treballadora"

Divendres 15 de febrer a les 19h

Sala de Plens de l'Ajuntament de Manlleu