#20F Concentració de delegats/des de l'àrea pública

19 de febr. 2013, 4:33 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 19 de des. 2013, 4:44 ]

Demà dimecres, 20 de febrer, a les 10'00h, a la seu del Departament de Governació i Relacions Institucionals a Barcelona

CCOO i els sindicats que formen part de la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública convoquen concentració de delegats/des de l'àrea pública

Demà dimecres,  està convocada una reunió de la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, on s'espera que la Generalitat anunciï les mesures de reducció de les despeses de personal que preveu aplicar l'any 2013.

La Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública ha acordat convocar tots els delegats de la Generalitat dels diferents sectors davant la seu central del Departament de Governació a l'hora de l'inici de la Mesa, per evidenciar la seva oposició radical a la continuïtat de qualsevol mesura de retallades salarials i de drets als treballadors de la Generalitat.

Agenda:
Dimecres 20 de febrer de 2013
A les 10.00h
Dept. Governació i Relacions Institucionals Generalitat (Via Laietana, 26, BCN)