8a Campanya XAS recollida joguines "Cap infant sense joguina"

19 de nov. 2020, 3:10 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 19 de nov. 2020, 3:12 ]

La Xarxa Acció Solidària (XAS) de CCOO de Catalunya inicia la 8a campanya de recollida de joguines. La campanya durarà del 16 de novembre al 18 de desembre del 2020, amb el lema “Cap infant sense joguina”.

Com cada any, les joguines seran donades als centres de màxima complexitat, a nens i nenes i famílies en risc d’exclusió social en col·laboració amb entitats i serveis socials.
Aquesta campanya té una importància especial a causa de la situació econòmica i social provocada per la pandèmia de la COVID-19. Pel mateix motiu, és preferible que les joguines siguin noves i es prendran totes les mesures de seguretat sanitària. Recordeu també que, com sempre, no s'acceptaran joguines sexistes o que fomentin la violència.
Les joguines es poden portar als locals de CCOO al territori. Us indiquem la ubicació i l'horari:

PobacióHorari
Granollers

de 9h a 14h
i de 15h a 19h
de 9h a 14h

Mataró

i de 15h a 19h

Vic

i de 16h a 19h
de 9h a 13h

Amb aquestes iniciatives la XAS vol fomentar la solidaritat obrera i popular envers els que més pateixen les conseqüències de les desigualtats socials, que és part de la tradició i dels valors del moviment sindical i concretament de CCOO de Catalunya. A més, fomenta la reutilització i la socialització de les joguines.
Per a més informació podeu contactar a isabel.huertas@ccoo.cat