Actes amb motiu de l'11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya

2 de set. 2017, 0:58 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 2 de set. 2017, 4:00 ]
Un any més, CCOO de Catalunya participarà en els actes de la Diada Nacional, el proper
11 de Setembre. I un cop més ho farà amb altres entitats que ens acompanyen en la reivindicació “Per una Catalunya social”, amb les quals es realitzarà la tradicional ofrena floral al monument de Rafael Casanova
Novament es tornarà a reclamar el dret a decidir de la ciutadania de Catalunya sobre el seu futur, però també es tornaran a reivindicar polítiques socials per la millora de les condicions de vida de les persones que viuen i treballen a Catalunya i la lluita contra la pobresa.

El lema torna a ser un any més “Per una Catalunya social, #jovulldecidir”. La convocatòria de CCOO de Catalunya és a les 8.30 hores a la ronda de Sant Pere, alçada número 52, de Barcelona. Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, encapçalarà la delegació del sindicat.

A m
és, CCOO de Catalunya participarà en diversos actes amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya. De moment, els actes confirmats són els següents:

8 de setembre,
a les 10.00 h, acte La Confederació davant dels fets nacionals

11 de setembre, a les 10.30, Homenatge a Salvador Allende
CCOO de Catalunya, juntament amb el Comitè Ciutadà per l’Homenatge a Salvador Allende a Barcelona la Casa Amèrica i el Centre Salvador Allende a Barcelona, ha organitzat un acte per commemorar el 44è aniversari del cop d’estat a Xile i la mort del president Salvador Allende.

L’acte d’homenatge a Salvador Allende tindrà lloc el proper 11 de setembre, a les 10.30 h, a la plaça de Salvador Allende del barri del Carmel. A l’acte, hi participaran el president del Centre Salvador Allende, Eulogio Dávalos, el sociòleg, Marcos Roitman i el periodista, Jordi Évole. Es farà una ofrena floral i també es comptarà amb una salva i traca a càrrec dels Trabucaires d’en Perot Rocaguinarda i els components de Foc, així com de l’actuació musical del cantautor Luis Pastor.

Berga

11 de setembre, a les 10’30 h, ofrena floral al monument a Rafael Casanova, al parc del carrer del Bruc.

El Prat de Llobregat

10 de setembre, a les 20 h, ofrena floral a la plaça del Mestre Estalella (Cèntric Espai Cultural).

Manresa

11 de setembre, a les 11 h, ofrena floral a la plaça de l’11 de Setembre.

Ripollet

11 de setembre, a les 10 h, ofrena floral al monument de Rafael Casanova a la plaça 11 de setembre.

Rubí
11 de setembre, a les 11 h, ofrena floral a la plaça de l’11 de Setembre.

Sabadell

11 de setembre, a les 10 h, ofrena floral al monòlit a Lluís Companys (Masia de Can Rull, parc de Catalunya).

Sant Boi de Llobregat

11 de setembre, a les 9.30 h, ofrena floral a l’església de Sant Baldiri, davant la tomba de Rafael Casanova.

Terrassa

11 de setembre, a les 13 h, ofrena floral a la plaça de l’11 de Setembre.

Vilanova i la Geltrú

11 de setembre, a les 11.30 h, ofrena floral davant del monument a Francesc Macià (rambla de la Pau).