Assemblea de delegats i delegades de CCOO i UGT per la Vaga general del 14-N

25 d’oct. 2012, 11:25 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 19 de des. 2013, 4:44 ]

Serà el 8 de novembre al Pavelló de la Vall d'Hebron de Barcelona

En el marc dels actes organitzats al voltant de la Vaga General del 14-N, CCOO i UGT han convocat una assemblea de delegats i delegades a nivell de tot Catalunya que tindrà lloc el proper 8 de novembre, a partir de les 11 hores, al Pavelló de la Vall d’Hebrón de Barcelona.
L’acte comptarà amb les intervencions dels secretaris generals Ignacio Fernández Toxo i Joan Carles Gallego per part de CCOO, i Cándido Méndez i Josep Maria Àlvarez per part de la UGT. Les intervencions se centraran en les moltes raons que hi ha per fer la vaga general i la importància que tenen els delegats i delegades a les empreses en l’explicació dels motius de la convocatòria als seus companys i companyes de feina.
Si ets delegat o delegada del sindicat no hi pots faltar! Per arribar al Pavelló de la Vall d’Hebrón tens el Metro Vall d’Hebron (L3 i L5) i Montbau (L3).