Campanya de recollida de joguines 2019: "Cap nen i nena sense joguina"

15 de nov. 2019, 4:30 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 15 de nov. 2019, 4:53 ]

Des del dilluns 11 de novembre de 2019, la Xarxa Acció Solidària de CCOO de Catalunya inicia la 7a campanya de recollida de joguines, sota el lema "Cap nen i nena sense joguina", que estarà activa fins el 20 de desembre 2019.
Tothom que ho vulgui, ja sigui persones físiques o empreses poden aportar les joguines als diferents locals de CCOO de Catalunya. A Osona el punt de recollida queda centralitzat a:

Plaça Lluís Companys, 3
Horari:
                                        de dilluns a dijous de 9h a 13h
                                    i de 16h a 19h
                                        divendres de 9h a 13h

Amb aquestes iniciatives la XAS vol fomentar la solidaritat obrera i popular envers els que més pateixen les conseqüències de les desiggualtats socials, que és part de la tradició i dels valors del moviment sindical i concretament de CCOO de Catalunya. A més de  fomentar la reutilització i socialització de les joguines.

Cal destacar que en la campanya de recollida de joguines no s'acceptaran joguines sexistes o que fomentin la violència.

Més informació:
mail: xarxaaciosolidaria@gmail.com

Feu clic per veure el cartell de la campanya de recollida de joguines 2019: "Cap nen i nena sense joguina"2019.
Ċ
Seccions Sindicals ICS CCOO,