Cap nen i nena sense joguina Recollida

12 de des. 2018, 5:34 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 12 de des. 2018, 5:45 ]

Un any més la Xarxa d’Acció Solidària (XAS), promoguda per CCOO, entre altres entitats, inicia la campanya de Nadal 2018, sota el lema “Cap nen i nena sense joguina”. És una campanya de recollida de joguines i material escolar que acabarà el 22 de desembre.

La campanya es fa, com en anys anteriors, en coordinació amb l’associació Sonrisas. Les joguines poden ser noves o de segona mà en bon estat i no poden ser sexistes o bèl·liques.

Tant les joguines com el material escolar es pot portar als punts de recollida habilitats en diferents locals del sindicat CCOO al territori:

C/ Pius XII, 5-7
de dilluns a dijous de 9h a 14h
i de 15h a 19h
divendres de 9h a 14h
C/ Castaños,120
de dilluns a dijous de 9h a 13h
i de 15h a 19h
divendres de 9h a 13h
Plaça Lluís Companys, 3
de dilluns a dijous de 9h a 13h
i de 16h a 19h
divendres de 9h a 13h

També us animem a organitzar la recollida a la vostra empresa o centre de treball.

Amb aquestes iniciatives la XAS vol fomentar la solidaritat obrera i popular envers els que més pateixen les conseqüències de les desigualtats socials, que és part de la tradició i dels valors del moviment sindical i concretament de CCOO de Catalunya. A més fomenta la reutilització i socialització de les joguines.

Per qualsevol consulta podeu adreçar-vos a: jordi.comas@ccoo.cat

www.ccoo.cat/vormaros

http://www.ccoo.cat/vormaros    https://www.facebook.com/ccoovormaros   https://twitter.com/ccoovormaros   https://www.youtube.com/user/ccoovormar   https://www.instagram.com/ccoovormaros/

App de CCOO.Cat. Si encara no la tens instal·lada, pots descarregar-la prement sobre la icona que correspongui al teu mòbil.

Si no vols rebre més correus electrònics nostres pot sol·licitar la cancel·lació per correu a lopd@ccoo.cat

...

[Mensaje recortado]  Ver todo el mensaje