CCOO de Catalunya participa en la presentació als grups parlamentaris del document “Pel dret a decidir sobre la nostra salut i el sistema sanitari a Catalunya”

16 d’oct. 2014, 4:11 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 16 d’oct. 2014, 4:12 ]
Ahir dimecres, 15 d’octubre, a les 13 hores, al Parlament de Catalunya, CCOO de Catalunya, conjuntament amb més de 30 entitats d’arreu del país, vam assistir a la presentació als diferents grups parlamentaris del document “Pel dret a decidir sobre la nostra salut i el sistema sanitari a Catalunya”.

Aquest programa per un Servei Nacional de Salut a Catalunya presenta una alternativa a l’actual privatització-mercantilització i biomedicalització de la salut i la sanitat, bastint una proposta de programa per a la salut i la sanitat pública a Catalunya que pugui ser punt de trobada i confluència per a la majoria d’organitzacions que defensem la salut i una sanitat pública universal, de qualitat i accés garantit, al servei de la població de Catalunya.

Per part del sindicat, hi participarà Joan Canals, responsable de Política Sanitària de CCOO de Catalunya.

Podeu consultar:
- El text íntegre del document “Pel dret a decidir sobre la nostra salut i el sistema sanitari a Catalunya”.
- La versió resum del document, en forma de decàleg.