CCOO denuncia acomiadaments massius al centre mèdic Teknon

23 de set. 2014, 5:04 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 23 de set. 2014, 5:05 ]
Decisió injusta

Des de dijous passat el centre mèdic Teknon viu un devessall d'acomiadaments. De moment han estat acomiadats un total de 23 companyes. Han estat trenta-sis hores d'agonia que han viscut els treballadors i treballadores, a l'espera que donessin per finalitzat el que van anunciar al juny com un procés obert de negociació amb el Comitè d'empresa, que implicava una reestructuració de plantilla a causa de la nova adquisició del centre, ara Hospital Quirón Teknon.

A les 10.00 hores del matí, es va donar cita a la presidenta del Comitè d'empresa amb el Sr. Francisco Payá, Cap Territorial de Recursos Humans de Grup Quirón, qui va informar que es farien més de 10 i menys de 30 acomiadaments de personal, tant assistencial com no assistencial.

Els acomiadaments es produeixen en ple procés d'eleccions sindicals: 6 de les afectades formaven part de les candidatures que es presenten el proper 25 de setembre, i 3 d'elles amb CCOO.

Des de la Federació de Sanitat de CCOO hem sol•licitat reunió urgent amb el responsable de Recursos Humans per exigir-li que rectifiqui una decisió totalment injusta, que per res respon a una modificació de l'estructura organitzativa de l'empresa i en cap moment ha estat consultada i negociada amb el Comitè. La reunió està prevista per avui a les 16.00 hores.