CCOO valora positivament l'obertura dels serveis d'hemodinàmia les 24 hores als hospitals de Girona, Lleida i Tarragona

2 de febr. 2015, 4:44 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 2 de febr. 2015, 4:44 ]

Als hospitals Dr. Josep Trueta de Girona, Arnau de Vilanova de Lleida i Joan XXIII de Tarragona

Davant l'anunci de l'obertura dels serveis d'hemodinàmia les 24 hores, al'Hospital Dr. Josep Trueta de Girona, Arnau de Vilanova de Lleida i Joan XXIII de Tarragona, CCOO fem una valoració positiva, tot i que lamentem que hagi hagut de morir recentment un pacient a Tarragona com a conseqüència de la manca de cobertura d'aquest servei.

Volem recordar que a Catalunya ja s'estava produint una discriminació en aquestes tres províncies. Considerem que pel que fa a l'accessibilitat al sistema públic de salut, no podem tenir ciutadans de primera i de segona. També és molt important que tot el territori estigui cobert amb aquests serveis, ja que passades les dues hores d'inici d'un infart sense que el pacient sigui tractat, augmenta considerablement el risc de mort.