Els treballadors i treballadores de la sanitat pública fem una jornada de protesta contra les retallades

19 de març 2013, 4:11 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 19 de des. 2013, 4:44 ]

Assemblees, concentracions i tancades als centres sanitaris públics

Avui els treballadors i treballadores de la sanitat pública de Catalunya ens sumem a la jornada de protesta de tots els empleats públics de Catalunya, convocada per la Plataforma Sindical Unitària, de la qual forma part CCOO, i farem diversos actes en els centres sanitaris: concentracions, assemblees, xerrades sobre la situació de la sanitat, tancades...

El descontentament acumulat durant els darrers anys pels treballadors de la sanitat pública ha esclatat després de les darreres mesures adoptades pel Govern de la Generalitat i les seves empreses públiques, que a les rebaixes de sou i deteriorament de les condicions de treball han afegit un increment de la jornada laboral i, un cop més, la supressió d’una paga extraordinària.

La jornada de protestes d’avui finalitzarà demà amb una concentració de tots els empleats públics a la plaça de Sant Jaume de Barcelona, a les 18 hores.