Entitats de la campanya Per una Catalunya Social criden a participar als trams 57 i 58 de la V de la Via Catalana 2014

4 de set. 2014, 2:48 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 4 de set. 2014, 3:22 ]
Les organitzacions sindicals, associacions veïnals i diverses entitats de les agrupades en la campanya Per una Catalunya Social, continuadora de les mobilitzacions dutes a terme per la plataforma "Prou Retallades!", vam acordar el passat mes de Juliol participar activament en les accions reivindicatives que el 11 de setembre es realitzaran a tot Catalunya a favor del dret a decidir i de la convocatòria de la consulta ciutadana del 9-N

Així mateix, hem acordat fer visible la nostra presència afirmant que decidir és democràcia i reiterant la nostra ferma defensa dels drets socials i la nostra oposició a les polítiques regressives que soscaven i empobreixen a la població. Ni la democràcia es redueix a votar cada quatre anys, ni el dret a decidir es pot limitar a determinats aspectes de la vida política, sinó que ha d'abastar a totes les qüestions que afecten a la ciutadania, també en tot allò relatiu als drets de protecció social que per nosaltres son indestriables d'un veritable projecte nacional democràtic.

Per tot això, fem una crida a fer palesa aquesta voluntat participant en el bloc Per una Catalunya Social que s'ubicarà a la Gran Via de Barcelona, entre Balmes i Rambla Catalunya (TRAMS 57 i 58) formant part de la V de la Via Catalana 2014 que simbolitzarà de ben segur la profunda aspiració de la ciutadania a decidir el futur d'aquest país.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya