XERRADA-Rodalies de Catalunya, un tren per a la classe treballadora

6 de febr. 2019, 7:47 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 6 de febr. 2019, 9:36 ]

Vídeo de YouTube

"Rodalies de Catalunya, un tren per a la classe treballadora"
el 15 de Febrer a les 19h a Manlleu

CCOO ha elaborat un informe sobre el servei de tren de Rodalies de Catalunya, un document que pretén ser una aproximació a les seves mancances, però també constitueix una aportació constructiva i concreta de propostes per a la seva millora.

Aquest informe, desenvolupat per mitjà de la Secretaria de Medi Ambient i la Secció Sindical de Renfe, conté dades sobre l'evolució de les inversions, l'evolució del personal del sector, la situació del manteniment dels trens i de les insfraestructures, l'evolució de les incidències i les propostes del sindicat per la millora del servei de rodalies.

Per presentar aquest informe s'ha organitzat una xerrada el 15 de febrer a les 19h a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Manlleu on intervindran:

Carlos del Barrio, Secretari de Medi Ambient i Mobilitat de CCOO de Catalunya

Gonzalo Plata, Secretari General de CCOO d'Osona, Vallès Oriental i Maresme

Quim Fornés, Secretari de Cooperació Internacional, Cultura i Medi Ambient de CCOO d'Osona, Vallès Oriental i Maresme

RECORDA:

Xerrada per presentar l'informe "Rodalies de Catalunya, un tren per a la classe treballadora"

Divendres 15 de febrer a les 19h

Sala de Plens de l'Ajuntament de Manlleu