Jornada "El repte de l'envelliment de la població. Dependència i política sanitària. Recuperem els drets perduts"

1 d’oct. 2020, 2:42 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO
Divendres, 2 d’octubre, CCOO organitza la jornada telemàtica “El repte de l'envelliment de la població. Dependència i política sanitària. Recuperem els drets perduts”. Amb ella es vol debatre sobre l’afectació econòmica i social de l’emergència sanitària derivada de la pandèmia de COVID-19 i com s’han posat en relleu els treballs essencials per a la vida i la salut pública, i com és necessari reenfocar el sistema sanitari i el model de provisió de serveis públics, amb una reforma profunda del model de residències, l’eixamplament del sector públic i la coordinació eficient entre administracions i agents socials i econòmics.

La jornada es retransmetrà per YouTube (https://youtu.be/bUu3VHYX9cY) demà a partir de les 9.30 h, amb salutació a càrrec de Ghassan Saliba, responsable de Polítiques de Diversitat i Dependència de CCOO de Catalunya. Tot seguit hi haurà les taules rodones “Drets laborals, treball digne i valoració social” (9.45 h) i “Drets de les persones per viure amb dignitat” (11.20 h). Finalment, sobre les 13 h es farà la cloenda amb Ana Rosa Sevillano, secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Trobareu el programa complet a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 d’octubre de 2020