Més de 50.000 persones ens hem manifestat a Barcelona en defensa de la sanitat pública

17 de febr. 2013, 8:23 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 19 de des. 2013, 4:44 ]
Milers de persones, ens hem manifestat aquest diumenge a Barcelona en defensa de la sanitat pública i per protestar per les retallades

Convocats per la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública i per la Plataforma pel Dret a la Sanitat, hem marxat sota el lema 'En defensa de la sanitat pública, ni privatitzacions ni retallades', les privatitzacions d'alguns serveis públics, les reduccions de plantilles i de salaris i el copagament de les medicines.

En declaracions a la premsa, el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, ha expressat el seu temor de que el pressupost de la Generalitat per al 2013 sigui més restrictiu en sanitat per una qüestió ideològica i no econòmica i ha reclamat uns comptes "potents i forts" en matèria de serveis socials.

MAREA BLANCA A TOT ESPANYA

La marea blanca en defensa de la sanitat s'ha repetit a les principals ciutats d'Espanya. A Madrid, milers de persones han clamat contra els plans de privatització de la gestió de la sanitat pública d'aquesta comunitat.

Fotos de la manifestació per la sanitat pública

Foto
Feu clic per veure la galeria fotogràfica de la manifestació del 17 de febrer (a càrrec de Josep Casasnovas).