Més de 80.000 persones als carrers de Barcelona contra els pressupostos antisocials

29 d’abr. 2013, 10:46 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 19 de des. 2013, 4:44 ]

Manifestació ciutadana celebrada el 28 d'abril

El diumenge 28 d'abril va tenir lloc una gran manifestació ciutadana a Barcelona, convocada per tot un seguit de plataformes unitàries sindicals i d’entitats de l’àmbit de l’educació, la sanitat i la funció pública, també moviments socials i assemblees de barri. Prop de 80.000 ciutadans exigien combatre els pressupostos antisocials.

Hi havia diferents convocatòries des del Marc unitari de la comunitat educativa; la Plataforma pel Dret a la Salut; la Plataforma Sindical Unitària de la funció pública, amb columnes d'educació (passeig de Gràcia - Aragó), de sanitat (Balmes - Gran Via), de funció pública (rambla de Catalunya - Diputació), universitats (plaça de la Universitat) i el Fòrum Social del Baix Llobregat (Balmes – ronda de la Universitat ), la Plataforma Prou Retallades i diversos col·lectius més, que van confluir a partir de les seves cites respectives en una gran marxa que sortia des de la cantonada del passeig de Gràcia amb la ronda de Sant Pere i baixava fins al parc de la Ciutadella, seu del Parlament.

Feu clic per veure les fotografies de la manifestació del 28 d'abril.