Milers de persones ens manifestem en defensa de l’ocupació i de les condicions laborals i en defensa d’un sistema sanitari públic i de qualitat

24 de maig 2013, 8:24 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 19 de des. 2013, 4:44 ]

Milers de persones hem sortit al carrer aquest dijous a Barcelona i les altres capitals catalanes en defensa dels convenis col·lectius sectorials, que perillen per la reforma laboral i .  en defensa d’un sistema sanitari públic i de qualitat

La falta d'acord pot comportar que 80.000 treballadors catalans es quedin sense conveni suposarà que els treballadors perdin moltes de les coses que s'havien aconseguit. De fet, sense acord, els assalariats s'haurien d'acollir a l'Estatut del Treballador i cobrarien el salari mínim interprofessional, de poc més de 600 euros.

La marxa s'ha fet amb el lema "Es volen carregar la negociació col·lectiva. Cap treball sense conveni. Cap persona sense treball"