Ni una hora més, ni un contracte menys!

18 d’abr. 2013, 2:58 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 19 de des. 2013, 4:44 ]
El nostre agraïment a tot els treballadors de l'Institut Català de la salut (ICS) que van protestat ahir dimecres per l'increment de la jornada i els efectes que han tingut les retallades en la qualitat de l'atenció de la salut.

Accediu als articles publicats >>

A elnou9.cat Els metges del CAP de Manlleu denuncien que Salut els penalitza si s’excedeixen demanant proves complementàries

Ahir, el dia abans de la visita que farà aquesta tarda el conseller, Boi Ruiz, a Osona, els treballadors del CAP de Manlleu van fer una aturada de deu minuts. Els del Consorci Hospitalari de Vic es concentren avui amb motiu de la visita de Boi Ruiz.
A més de la pèrdua dels seus drets laborals els treballadors del CAP de Manlleu asseguraven que les retallades estan incidint en les proves complementàries i en la llei de la dependència.

Els treballadors del CAP Manlleu donen suport als del Consorci Hospitalari de Vic, que aquesta tarda es concentraran davant la clínica de Vic durant la visita de Boi Ruiz. El conseller arribarà a la ciutat a les 4 de la tarda, quan assistirà a la presentació de la ruta assistencial del pacient crònic complex, a la càtedra de Cures Pal·liatives de la Universitat de Vic. Després, a partir de dos quarts de sis, visitarà la reforma del servei de farmàcia, a l’Hospital General de Vic, i la nova àrea quirúrgica de la Clínica de Vic.
Accediu al video amb declaracions dels companys del CAP Manlleu