NI UNA HORA MÉS , NI UN CONTRACTE MENYS

29 de maig 2013, 4:04 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 19 de des. 2013, 4:44 ]
Les persones treballadores de la Sanitat Catalana, tant de l’ICS com de la XHUP, hem aconseguit a llarg del temps millorar les nostres condicions de treball i alhora garantir una bona assistència a usuaris i usuàries .
La pretensió de l’ICS d’ampliar la jornada de treball pot trencar aquests equilibri, de forma que empitjorarà les condicions de treball i posarà en risc la qualitat de l’atenció sanitària. Amb la prolongació de la jornada estem més exposats a major tensió que pot incrementar els riscos per la nostra salut laboral, pot repercutir en una major sinistralitat laboral i en dificultats per atendre adequadament als malalts.
Aquesta mesura comportarà pèrdua de drets de les persones treballadores que veuran incrementada la seva carrega de treball, així com un increment de la llistes de l’atur. En definitiva una pèrdua en la quantitat i qualitat dels serveis sanitaris, que arriba a ser sagnant amb el tancament de milers de llits als hospitals públics o l’increment escandalós de les llistes d’espera.
L’increment de jornada, la reducció de plantilles i altres mesures de retallades econòmiques fan mes llargues les llistes d’espera i augmenten el temps d’espera per practicar operacions.
Davant la possibilitat que els hospitals de l’ICS vulguin procedir a l’ampliació de la jornada laboral a partir de l’1 de juny la Plataforma Sindical Unitària convoquem una concentració de delegats i delegades oberta a tothom que pugui participar, per exigir :

NI UNA HORA MÉS , NI UN CONTRACTE MENYS

CONCENTRACIÓ OBERTA DE DELEGATS I DELEGADES
30 de MAIG 16 Hores
SEU DE L’ICS (Balmes / Gran Via )

PLATAFORMA SINDICAL UNITÀRIA