Per a la investigació del càncer infantil

2 de febr. 2018, 2:26 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Xocolatada solidària el 15 de febrer

El Dia 15 de febrer és el Dia Internacional del Càncer Infantil, un grup d’associacions que treballen amb l’objectiu d’obtenir fons per a laboratori d’Investigació del Càncer Infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, de referència internacional, us demanen col·laboració en una campanya solidaria.

Cada any es diagnostiquen uns 1.200 nous casos de càncer infantil, aquest és diferent als dels adults ja que no es pot prevenir i la recerca és la única via per tal d’aconseguir la cura. Gràcies a la investigació actualment es curen un 80% de casos però per a moltes criatures la medicina encara no té cap solució, i malauradament el 20% dels casos no superen la malaltia.

La Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental Maresme Osona ens hem adherit a aquesta campanya “Xocolatada Solidaria” “ Taca’t per al càncer infantil” que consisteix en fer un esmorzar/berenar a l’escola/instituts i a la teva empresa el 15 de febrer o bé durant el mes de febrer per aquesta causa solidària. Us animem a que intenteu organitzar en les vostres escoles, instituts i empreses una xocolatada solidaria

La donació es farà directament al compte de l'obra social de Sant Joan deDéu, que és qui gestiona directament aquestes donacions. En el cas que a més vulgueu organitzar la xocolatada solidària a la vostra escola,o un esmorzar a la teva empresa, o activitats que vulgueu realitzar per recaptar fons,

Ingressar els diners recaptats al compte de l'Obra Social del'Hospital Sant Joan de Déu. Caixabank :ES95 2100 3887 01 0200046321 Concepte: Xocolatada2018 + nom de la vostra escola / empresa / entitat

Enviar un mail confirmant aquest ingrés amb còpia del justificant al mailinfo@xocolatadasolidaria.com per fer el seguiment.

En aquest link us podreu inscriure i trobar tota la informació:http://xocolatadasolidaria.org/

Si feu servir les xarxes socials podeu utilitzar les següents etiquetes #xocolatadasolidaria #manchateporelcancerinfantil#manchate, i ens podeu mencionar a @ccoovormaros

Per més informació la persona de contacte és Lluïsa González responsable de la secretaria Salut Laboral, Dones,LGTBI i Igualtat CCOO VORMAROS tel 608569301 o bé al correu electònicllgonzalez@ccoo.cat

http://ccoo.cat/vormaros/  https://www.facebook.com/ccoovormaros  https://twitter.com/ccoovormaros  https://www.youtube.com/user/ccoovormar  https://www.instagram.com/ccoovormaros/

App de CCOO.Cat. Si encara no la tens instal·lada, pots descarregar-la prement sobre la icona que correspongui al teu mòbil.

Haz