Plataforma sindical unitària

9 de febr. 2013, 11:07 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 19 de des. 2013, 4:44 ]

Repartiment del manifest de la Plataforma Sindical Unitària (Àrea Pública) per exigir un canvi en les polítiques pressupostàries de la Generalitat

Aquesta setmana, els sindicats presents a la Plataforma Sindical Unitària (Àrea Pública), entre ells CCOO de Catalunya, van a diferents centres de treball de la Generalitat per fer un repartiment del manifest en defensa dels serveis públics i de les condicions de treball dels treballadors i treballadores que depenen dels pressupostos de Catalunya.

Com a mostra d'aquesta difusió, una representació de la citada Plataforma farà lliurament d'aquest escrit als treballadors i responsables del Departament d'Economia i Coneixement, a la Rambla de Catalunya, 19-21, de Barcelona, a les 12'30 hores del divendres 8.

Aquest manifest recull l'exigència al Govern de la Generalitat i als grups parlamentaris d'un canvi radical de les seves polítiques pressupostàries que es reflecteixi inequívocament en l'elaboració dels propers pressupostos de la Generalitat.