Qui som?‎ > ‎Accions Sindicals‎ > ‎

RECOLLIDA DE JOGUINES I MATERIAL ESCOLAR A CCOO

18 de des. 2014, 2:32 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

CCOO de Catalunya amb col.laboració de la Xarxa d´Acció Solidària i l´entitat Sonrisas Azules, impulsem per aquest Nadal una campanya de recollida de joguines i de material escolar.
L´objectiu és doble: col.laborar perquè cap infant es quedi sense regal la nit de reis, i ajudar a garantir que tots els nens i nenes tenen el material escolar necessari a l´escola.

Per aquest motiu des de CCOO Vallès Oriental-Maresme-Osona, volem col.laborar organitzant aquesta recollida perquè la realitat de molts nens i nenes aquest Nadal i a l´escola pugui ser una mica millor, més just i més alegre.
Els punts de recollida al nostre territori seran a Granollers, Mataró i Vic del 9 al 24 de desembre.

JOGUINES
Es demanen joguines no bèl·liques i no sexistes

Preferentment noves i que fomentin el joc col·lectiu. S’acceptaran però joguines reciclades si estan en perfecte estat.

MATERIAL ESCOLAR
Es demanen llibretes, llapis, llapis de colors,...

Seccions Sindicals ICS CCOO,
18 de des. 2014, 2:41