Qui som?‎ > ‎Accions Sindicals‎ > ‎

Resolució del Confederal sobre les targetes opaques

9 d’oct. 2014, 5:03 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO
Davant la indignació i el malestar que ens ha produït a totes les persones de CCOO l'ús de les targetes opaques per part d'alguns dels representants del nostre sindicat al Consejo de Caja Madrid, la UI de Vallès Occidental-Catalunya Central comparteix la resolució del Confederal que us adjuntem.

Com ja deveu saber, i sense cap voluntat de justificar aquestes pràctiques intolerables, la dreta mediàtica està posant l'accent en el nostre sindicat i debilitant l'atenció i la denúncia de la resta d'encausats.

El treball que totes les persones fem dia a dia per millorar i salvaguardar els drets laborals i socials, mitjançant la nostra eina: la nostra organització, les CCOO no pot quedar malmès per fets com aquests.

Uns fets que denunciem amb fermesa, convenciment i exigim que no es tornin a repetir mai més.

Enrique Rodríguez Ruiz
Secretari General