Unes 300 persones de les AV del Baix Llobregat i del comitè d’empresa s’han manifestat contra l’acomiadament de 50 persones a l’Hospital Moisès Broggi

2 de juny 2014, 11:51 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 2 de juny 2014, 11:51 ]
Al voltant de 300 veïns i veïnes del Baix Llobregat i vinculats a associacions veïnals pertanyents a Federació Comarcal d’Associacions Veïnals del Baix Llobregat (FAVBaix) i al comitè d’empresa de l’Hospital Moisès Broggi han respost a la crida dels moviment veïnal de la comarca i de les organitzacions sindicals per a rebutjar l’acomiadament de 50 professionals qualificats del centre.

“Estem assistint com les urgències de l’Hospital es col·lapsen mentre la tercera planta encara resta buida”, denunciava el president de la FAVBaix, Julian Carrasco qui estava present a la manifestació i recordava la lluita de més de 25 anys que les AV havien fet per a aconseguir l’edificació del segon hospital de referència de la comarca. Carrasco advertia que el moviment veïnal no callaria davant de les continues retallades que es segueixen aplicant des de la Conselleria de Salut.

Aquest acte de protesta s’emmarca en la campanya de denúncia que la FAVBaix fa davant el desmantellament de la sanitat pública, tant a l’Hospital de Sant Joan Despí, com al Viladecans, on l’organització veïnal també va alertar de la paralització de la seva “promesa” ampliació” i de la successiva transferència de serveis a hospitals privats com el de Sant Boi de Llobregat.