XIV Escola de Dones de CCOO de Catalunya

11 d’oct. 2019, 3:34 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO
El proper 24 d’octubre, CCOO de Catalunya organitza la XIV Escola de Dones a la sala d'actes del Centre Cívic Cotxeres de Sants (carrer de Sants, 79, de Barcelona).
El lema de l’escola d’enguany és "Gènere i classe: interrelació o jerarquia"

Ens preguntarem, amb la finalitat de trobar respostes, possiblement múltiples, com es relacionen la classe i el gènere, el marxisme i el feminisme, el patriarcat i el capitalisme, i si ho fan des d'una posició equitativa o jeràrquica. Volem tenir elements per reflexionar si algun d'aquests conceptes o maneres d'explicar el món i la realitat té més força transformadora que els altres, com els afecta la interseccionalitat i les desigualtats múltiples, i com es relacionen entre elles. Així mateix, tractarem la manera com es retroalimenten el capitalisme i el patriarcat, i com d'implicats estan en el treball assalariat i en la vida de les persones.

Com en edicions anteriors, l'escola té dos espais diferenciats: al matí, és un espai de reflexió i proposta de les dones de CCOO (no us oblideu de fer la inscripció); a la tarda, és un espai obert per al conjunt de l'afiliació o la ciutadania

US HI ESPEREM!

Vegeu programa      veure arxiu