5è dia d’assumptes propis

9 d’oct. 2014, 5:25 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 9 d’oct. 2014, 5:26 ]

El ple del Congrés amb data de 16 de setembre ha aprovat de forma definitiva la Llei de racionalització del sector públic i altres mesures de reforma administrativa. La norma, dirigida a millorar l'eficiència de la despesa, inclou la devolució als treballadors públics d’un dia d’assumptes propis.

Després de l'aprovació de la llei, els funcionaris recuperaran el segon dia de lliure disposició dels tres suprimits al 2012 dins de les mesures per reduir el dèficit. Al desembre del 2013  ja van recuperar un d’aquests dies, i amb aquest últim que s’ha recuperat, gaudirem de 5 dies d’assumptes propis.

Estem pendent de la comunicació de l'ICS

Adjunt trobareu el text de la Llei

Seccions Sindicals ICS CCOO,
9 d’oct. 2014, 5:25