Acord IT Mesa General

26 de febr. 2013, 10:03 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 26 de febr. 2013, 10:31 ]
Reunida la Mesa General de Negociació de l'empleat públic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya per a la negociació de la prestació econòmica en situació d'incapacitat temporal de conformitat amb el que preveu el reial decret llei 20/2012, de 13 de juliol, de mesures per a garantir l'estabilitat pressupostaria i de foment de la competitivitat  les parts arriben al següent:

• Hi haurà dret a la percepció del 100% de les retribucions en els supòsits en que la situació d'incapacitat temporal impliqui una intervenció quirúrgica o una hospitalització, encara que aquestes tinguin lloc en un moment posterior a l'inici de la lT, sempre i quan es correspongui a un mateix procés patològics. Les intervencions quirúrgiques que donen lloc a aquesta prestació complementaria són aquelles que requereixen de repòs domiciliari, sempre i quan derivi de tractaments inclosos en la cartera bàsica de serveis del Sistema Nacional de Salut.
Així mateix hi haurà dret a la percepció del 100% de les retribucions en els supòsits d'lncapacitat temporal derivats de processos oncològics.
  • Es manté el grup de treball creat per acord d'aquesta Mesa General de Negociació, de 20 de setembre de 2012, especialment, per analitzar la possibilitat d'adoptar altres mesures socials que requereixen d'una especial protecció.
  • Les mesures contingudes en aquest acord tindran efectes retroactius a 15 d'octubre de 2012.
Barcelona, 25 de febrer de 2013

Seccions Sindicals ICS CCOO,