Carrera professional de personal interí o temporal

13 de des. 2014, 5:06 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 13 de des. 2014, 5:07 ]
Us volem informar que CCOO Sanitat a fet la consulta al gabinet jurídic sobre la afectació de la sentencia del T. Suprem, i la resposta es que els interins o temporals de llarga durada podrien sol·licitar l’accés al primer nivell de carrera professional, si reuneixen la resta de requisits exigits al II Acord, com cinc anys continuats i efectius de prestació de serveis a la mateixa categoria, entre d’altres.

Segurament l’ICS denegarà les sol·licituds, per tant s’haurà de formular recurs d’alçada que, de no ser estimat donaria lloc a poder accionar via recurs contenciós administratiu.

Des del gabinet jurídic també ens diuen que davant la possible desestimació de l’ICS, si es decideix continuar per la jurisdicció contenciosa administrativa aquesta pot imposar costas a la part vençuda.

Hem de tenir en compte que el tema te molta complexitat jurídica i hem, d’analitzar les possibles conseqüències en relació al II Acord,

En quant tinguem més informació us la farem arribar.

Seccions Sindicals ICS CCOO,
13 de des. 2014, 5:07