CCOO avança en primícia les dates dels exàmens de l'Oferta Pública d'Ocupació excepcional

29 de nov. 2017, 11:20 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Després de reivindicar una norma amb rang de Llei per a impulsar una Oferta Pública d'Ocupació
FotoLa Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya (i FSS-CCOO) fa públiques en primícia les primeres dates d'exàmens oficials de l'Oferta Pública d'Ocupació Excepcional per a la Sanitat Pública. L'acord inclou la convocatòria d'unes 110.000 places per al total de categories professionals a nivell de tot l'Estat Espanyol. I en el cas de Catalunya, el compromís és de més de 9.000 places i que es veuran incrementades per les 2.400 de l'Oferta Pública Ordinària.

Dates d'exàmens per categories professionals:
-Zelador/a: 10 de març de 2019
-Fisioteràpia: 17 de febrer de 2019
-Llevadores: 3 de febrer de 2019
-Aux. Adm: 7 d'abril de 2019
-TCAI: 28 d'abril de 2019
-Infermeria: 12 de maig 2019
-Resta de categories: pendent de dates (es faran públiques a mitjans de desembre 2017)

Volem recordar que CCOO, recolzada en els seus estudis sobre feina i pressupostos sanitaris, venia reivindicant als grups parlamentaris (des de juny de 2016 i amb caràcter urgent) una norma amb rang de Llei per tal d'impulsar una Oferta Pública d'Ocupació Excepcional sense increment pressupostari.

És una fita sindical, que amb la publicació d'aquestes dates, cada dia està més a prop de ser una realitat.
CCOO seguirem lluitant!

veure arxiu