CCOO avança en primícia TOTES les dates dels exàmens de l'oferta pública excepcional de totes les categories professionals

23 de des. 2017, 1:36 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

Algunes dates poden variar en funció de la comunitat autònoma

FotoLa Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya (i FSS-CCOO) fa públiques en primícia lesprimeres dates d'exàmens oficials de l'oferta pública d'ocupació excepcional per a la sanitat pública. L'acord inclou la convocatòria d'unes 110.000 places per al total de categories professionals a escala de tot l'Estat espanyol. I en el cas de Catalunya, el compromís és de més de 9.000 places i que es veuran incrementades per les 2.400 de l'oferta pública ordinària.

Dates d'exàmens per categories professionals:

- Zelador/a: 10 de març de 2019
- Fisioteràpia: 17 de febrer de 2019
- Llevadores: 3 de febrer de 2019
- Aux. Adm.: 7 d'abril de 2019
- TCAI: 28 d'abril de 2019

I SEGONS COMUNITAT AUTÒNOMA:

- Marmitons de cuina: 23 de setembre o 20 d'octubre 2019
- Tèc. Rx i Tèc. Laboratori: 21 d'octubre o 27 d'octubre 201

- Pediatres A primària: 11 de novembre o 1 de desembre 2019

- Metge/essa de família: 17 de novembre o 25 de novembre 2019

Volem recordar que CCOO dona suport en els seus estudis sobre feina i pressupostos sanitaris, reivindicava als grups parlamentaris (des de juny de 2016 i amb caràcter urgent) una norma amb rang de llei per impulsar una oferta pública d'ocupació excepcional sense increment pressupostari. És una fita sindical, que amb la publicació d'aquestes dates, cada dia està més a prop de ser una realitat.

Ċ
Seccions Sindicals ICS CCOO,