CCOO exigeix al govern de la Generalitat que tots els seus treballadors i treballadores cobrin de forma integra les retribucions de 2014

25 de nov. 2013, 11:18 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 25 de nov. 2013, 11:19 ]

CCOO ha mantingut amb el conjunt de sindicats de la Funció Pública de Catalunya que la Generalitat té prou mecanismes d’actuació pressupostaria per garantir que tot el personal al seu servei pugui cobrar les 14 pagues de l’any . És a dir, les 12 mensualitats i les dues pagues extres de juny i desembre. Per tant no havia de condicionar-la al cobrament o no de l’impost sobre dipòsits bancaris .

Després de les declaracions d’avui del Ministre de Hacienda y Administraciones Públicas , Cristobal Montoro i les del President de la Generalitat, Artur Mas, CCOO exigeix als grups parlamentaris que donen suport al Govern que esmenin el projecte de pressupostos de la Generalitat per incorporar l’abonament de la paga que ens volen arrabassar.

CCOO vol recordar que el Govern de la Generalitat es l’única administració de Catalunya que ha pres la mesura de no abonar una paga el 2014.