CCOO i la resta de sindicats suspenen la reunió de la Mesa General dels Empleats Públics d'avui

13 de juny 2013, 13:57 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 2 de jul. 2013, 2:50 per Federació de Sanitat CCOO Catalunya ]

La reunió estava prevista per a les 17 hores

Els representants sindicals suspendran avui a les 17 hores la seva reunió permanent a la Mesa General dels Empleats Públics de la Generalitat de Catalunya, perquè han concertat una reunió amb la vicepresidenta del Govern, Joana Ortega.

La suspensió de la reunió coincideix amb la concentració de treballadors i treballadores dels serveis públics, que es fa avui a les 18 hores, a la plaça de Sant Jaume, per exigir la retirada de l’Acord de Govern de supressió d’una paga, la millora de les condicions de conciliació de la vida laboral i personal i en defensa de l’ocupació pública i dels serveis públics.