CCOO us desitja unes bones festes

22 de des. 2020, 1:11 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 22 de des. 2020, 2:15 ]

Aquest ha estat un any dur, potser com cap altre, la pandèmia ens ha posat a prova i ens ha demostrat, de nou, la vulnerabilitat dels humans.

Els professionals de la sanitat  hem patit, hem lluitat, seguim lluitant, demostrem dia a dia la vàlua de les nostre professions, amb dedicació, esforç i  sacrificis però amb una gran seguretat de que ens en sortirem, plegats.

La Secció Sindical de CCOO de la Catalunya Central , hem estat i continuem estant al costat dels companys, incansablement i en aquestes dates tant assenyalades renovem el nostre compromís, la nostra lluita i ens posem com sempre a la vostra disposició pel que pugueu necessitar.

Volem aprofitar per desitjar-vos unes bones festes i una bona entrada d'any.