CCOO valora positivament la decisió del Tribunal Constitucional de suspendre l'euro per recepta

17 de gen. 2013, 2:08 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 17 de gen. 2013, 2:10 ]

CCOO de Catalunya es felicita per la decisió del Tribunal Constitucional de suspendre l’euro per recepta a Catalunya, deixant sense efecte aquesta mesura durant cinc mesos. CCOO sempre ha considerat aquesta mesura com una taxa injusta que modificava el model sanitari públic i introduïa noves retallades, exclusions i re-copagaments totalment injustos.

Per a CCOO l’euro per recepta és una taxa il•legal que vulnera la llei tributària i la llei de taxes, és injusta perquè fa pagar el que ja hem pagat, és insolidària perquè fa pagar més a les persones més vulnerables, als més malalts i a la gent gran, i és antidemocràtica ja que no apareixia en cap programa electoral.

A més, l’euro per recepta ha estat un dels detonants de l’augment de la inflació a Catalunya que ha acabat l’any en un 3,6%, 7 punts per sobre de la inflació estatal.

La Plataforma Prou Retallades! celebra la suspensió de l'euro per recepta

Feu clic per veure el comunicat de premsa de la Plataforma Prou Retallades! sobre la suspensió de l'euro per recepta.