Comissió de Seguiment Pacte de mobilitat voluntària, Convocatòria DUI

23 de set. 2014, 5:19 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 23 de set. 2014, 5:23 ]

Sessió de 22 de setembre de 2014

El 29 de setembre es publicarà al DOGC la resolució amb les destinacions per tal que la incorporació es pugui fer el dia 1 d’octubre.
El cessament al centre d’origen s’ha de fer en 3 dies des de la publicació al DOGC de la resolució i la incorporació a la nova destinació en els dos dies següents al cessament. Si es trasllat comporta canvi efectiu de residència (justificat amb l’empadronament), aquest termini s’amplia fins a 15 dies.

Convocatòria de gestió i serveis

Al mes d’octubre es publicarà la llista definitiva d’admesos i exclosos i les puntuacions provisionals. La previsió és que la llista definitiva es publiqui al febrer de 2015 i que la incorporació a les noves destinacions es faci al març.

Convocatòria de personal sanitari

La convocatòria es publicarà al DOGC el 3 de novembre, perquè les auxiliars d’infermeria de l’última convocatòria s’hi puguin presentar. La previsió és que la incorporació a les noves destinacions sigui al maig de 2015.

Seccions Sindicals ICS CCOO,
23 de set. 2014, 5:19