Informació àrea pública

2 de maig 2016, 3:01 publicada per seccions sindicals ics ccoo   [ actualitzat el 6 de maig 2016, 1:57 ]

El 28 dabril de 2016,  una persona de cada sindicat  de la Mesa General de Funció Pública (CCOO, UGT i IAC) , ens van reunir amb la Directora i Subdirectora de la Funció Pública. Amb l’objectiu daconseguir nova reun de la Mesa després de l’anul·lació de la mateixa el passat dia 7 dabril, els punts tractats van ser els següents:

-  Reclamació dels terminis de retorn de la paga de 2012 dacord amb la Resolució Parlamentària que es va aconseguir

Tot i que l’Administració insisteix que no pot fer cap altra proposta que retornar un 15% de l’import de la paga aquest any 2016, i un 30% per a l’any 2017 i un altre 30% per a l’any 2018, els sindicats insistim que no podem acceptar un percentatge inferior aquest any que el del 2018.

- Creació grups de treball

Hem   lliurat   una   proposta   sobre   diferents   qüestions   (Incapacitat Temporal, Fons dAcció Social...) i el que volem assolir a cadascun dells. La Generalitat es limita a recollir-la, però de moment sense cap compromís.

-  Exigència acord global

CCOO manifestem que volem un acord global sobre el retorn de les pagues i la resta de punts, abans de finalitzar el tmit pressupostari per poder incloure les partides corresponents. També exigim resoldre abans de mitjans de maig el tema del gaudiment dels dies addicionals de vacances que va quedar pendent al canvi normatiu a la Llei dAcompanyament de Pressupostos de la Generalitat.

Continuarem treballant fins a la propera Mesa Sectorial, que previsiblement serà convocada abans del 10 de maig de 2016.