Jornada de la dependència 12 maig

6 de maig 2016, 1:38 publicada per seccions sindicals ics ccoo   [ actualitzat el 6 de maig 2016, 1:39 ]

El dia 12 de maig hi haurà la jornada de la dependència, organitzat conjuntament amb la Federació de Pensionistes, esperem comptar amb la vostra presència al Saló d'Actes de Via Laietana, 16.
Adjuntem programa:

JORNADA

EL MODEL D’AUTONOMIA PERSONAL I DE DEPENDÈNCIA

QUE VOLEM PER A CATALUNYA.

12 DE MAIG, SALÓ D’ACTES DE CCOO (VIA LAIETANA 16)

9:45 Inauguració: a càrrec de:

-Joan Carles Gallego, Secretari General de CCOO de Catalunya.

-Alba Garcia Sánchez, Secretaria de la Dona i Cohesió Social.

10:30-11:10

-Conferència a càrrec de Julia Montserrat Codorniu, Doctora en Ciències Econòmiques (Universitat Ramon Llull) i Consultora en la xarxa Europea de Protecció Social.

-Presenta: Alba Garcia Sánchez

11:10-11:30 Descans

11:30-11:40 Vídeo canal 33 programa de CCOO “Geriatria, dependència i condicions laborals”.

11:40- 12:50 Treball i atenció en qualitat.

-Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya.

-Paco Carretero, advocat laboralista d’ACRA

-Vicente Botella, President de UPIMIR

-Miguel Gervilla, Responsable d’Acció Sindical de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya.

-Eduard Requena, Responsable de Qualificacions a la Secretaria Socioeconòmia de CCOO de Catalunya .

-Modera: Jaume Gabarro Corbella, Secretari General de la Federació de Sanitat de Catalunya.

12:50-13:40 Model Català d’atenció a la dependència, actualitat i futur.

-Mònica Ribas, subdirectora General d’Atenció i Promoció de l’Autonomia Personal.

-Josep Guinot Mauchan, Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya (PUGGC)

-Juan Alamillo Cuesta, Federació de Jubilats i Pensionistes.

-Modera: Miquel Lluch Rodríguez, Secretari General de la Federació de Jubilats i Pensionistes de CCOO de Catalunya.

13:40- Cloenda a càrrec de Ghassan Saliba Zeghondi, Responsable de Polítiques de Cohesió Social de CCOO de Catalunya.