Mesa Sectorial 24 gener: Implantació del nou model TIC

26 de gen. 2014, 8:05 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 26 de gen. 2014, 8:09 ]
CCOO hem manifestat novament el nostre desacord i rebuig a la privatització que suposa el nou model.

La Direcció de l’ICS ha informat que hi ha 85 persones afectades, de les quals 37 són fixos i 48 temporals. El personal temporal s’incorporarà a l’empresa que assumeix l’activitat que ara fa l’ICS amb un contracte indefinit, garantint que aquest contracte es mantindrà com a mínim 2 anys. Les condicions salarials seran les com a mínim les previstes actualment a les taules salarials de l’ICS, amb 14 pagues.

El personal estatutari fix podrà optar por incorporar-se a l’empresa que assumeix l’activitat; en aquest cas quedarà en situació d’excedència voluntària.

Accediu al document que va presentar la Direcció de l’ICS amb informació detallada del procés d’implantació del nou model TIC.