Mesures de reducció de les despeses de personal per al 2013

15 de febr. 2013, 10:05 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 15 de febr. 2013, 10:08 ]

Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de l'Administració de la Generalitat de Catalunya

Agència Catalana de Patrimoni Cultural

S’ha ajornat el tràmit d’aprovar els estatuts de l'Agència de Patrimoni Cultural, ja que no ens havien fet arribar prèviament la documentació. Hem manifestat que estem totalment en contra de l'externalització i l'afebliment dels serveis públics.

Mesures de reducció de les despeses de personal per al 2013
La secretària general pretenia que nosaltres féssim propostes de retallades! CCOO hem proposat la recuperació del poder adquisitiu perdut, de les dues pagues extres i l'ugment d'acord amb l'IPC català.
Hem afegit que no farem propostes de més retallades a un col·lectiu que ja està tocat de mort. Hi ha d'altres alternatives. CCOO hem dit també que ara estem amb pressupostos prorrogats i que és en la discussió global sobre els nous pressupostos on caldrà plantejar alternatives noves a les retallades als treballadors.

Prestació econòmica en situació d’incapacitat temporal
CCOO hem demanat que les persones que estan de baixa per intervenció quirúrgica, hospitalització, malalties cròniques, atenció hospitalària a domicili, etc. cobrin el 100% de les retribucions. L’Administració manifesta la possibilitat d’arribar a un acord perquè, com passa a la majoria de les administracions, durant la IT per intervenció quirúrgica i ingrés hospitalari es cobri el 100% de les retribucions.

Torn obert de paraules
CCOO hem manifestat el nostre rebuig cap a les mesures de retallades que el Govern vol tornar a aplicar i hem demanat que apliquin alternatives diferents a la disminució del sou dels empleats públics. Volem recordar que CCOO tenim i hem presentat alternatives a les retallades als drets dels treballadors i treballadores, sense que, fins al moment, se'ns hagi donat resposta

Veure en pdf: 14.02.2013.pdf