Mobilitat Voluntària (Trasllats personal ICS) Reunió del 24 d'octubre

25 d’oct. 2013, 10:06 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 25 d’oct. 2013, 10:06 ]
La Direcció de l’ICS ha presentat el document de proposta que adjuntem.

CCOO hem dit que la negociació sobre els trasllats ja dura més d’un any i que hi ha molts treballadors que tenen expectatives de demanar un trasllat i fa molt de temps que esperen un resultat positiu d’aquesta negociació, per la qual cosa estem disposats a arribar a un acord ràpid que permeti fer la convocatòria com abans millor. CCOO hem reiterat les nostres propostes, algunes de les quals ja han estat assumides per l’ICS en el document que ens ha presentat. CCOO hem demanat:

• Garantia per part de la Direcció de l’ICS que un cop resolt el concurs de trasllats es mantindrà la plantilla estructural de l’ICS. Els trasllats no es poden aprofitar per amortitzar places.
  • Criteris objectius per a l’assignació de destinació a l’atenció primària un cop resolt el concurs.
  • Garanties que ningú serà destinat a més de 30 minuts de la localitat demanada; si es produeix aquest fet, garanties que la situació serà revisada en un termini màxim de 3 mesos.
  • Establir criteris objectius per al cessament d’interins, entre els quals no pot estar l’absentisme. Establir una preferència en el manteniment del lloc de treball per al personal que està en promoció interna temporal.
  • Garantir que quan una persona no aconsegueixi el lloc demanat tindrà preferència quan hi hagi una vacant.
  • Garantir que el personal d’atenció primària amb nomenament de SAP podrà accedir a un sistema de mobilitat dintre de la SAP.
  • Compromís de la Direcció de l’ICS de fer concursos de trasllats cada dos anys.
  • Creació d’una Comissió de Seguiment que disposarà d’informació de les destinacions demanades i de les realment obtingudes; també farà el seguiment de les persones que no han aconseguit el lloc demanat.

La Direcció de l’ICS elaborarà un nou document i es farà una nova reunió de la Mesa Sectorial el dia 5 de novembre. Si hi hagués acord, les primeres convocatòries serien abans de finalitzar 2013.