Moscoso i "mosqueo" quart dia de lliurança

18 de gen. 2014, 7:29 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 18 de gen. 2014, 8:05 ]

CCOO exigeix a l'ICS que doni el quart dia de lliurança amb efectes de 2013

Com ja sabeu, a finals de l'any passat se'ns va tornar un dels 6 dies de lleure que ens havien tret. Ara en tenim 4. El cas és que l'entrada en vigor de la Llei Orgànica 9/2013 va ser el 22 de desembre de 2013, i això requereix organitzar l'assumpte.
Que tenim 4 dies de lleure pel 2014 va a missa, i entenem que també tenim un dia de més pertanyent al 2013, però de moment, l'empresa no s'ha pronunciat al respecte ni està complint. Hem esperat uns dies, per allò de ser prudents, i perquè pel mitg ens han canviat el Director Gerent (amb l'enrenou que comporta), però ara ja la cosa passa de taca d'oli. Per tot això, i en vistes que no hi ha data de mesa sectorial, ens hem adreçat per escrit a l'ICS exigint el compliment de la Llei.
Esperem que en els propers dies hi hagi un pronunciament clar, en el sentit que tothom pugui gaudir del dia de 2013 amb efectes retroactius.

Quedem a la vostra disposició.