Noves llistes puntuació provisional trasllat personal sanitari

23 de gen. 2015, 5:26 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 23 de gen. 2015, 5:33 ]
Us comuniquem que la Comissió Tècnica de la convocatòria de concurs de trasllat de personal sanitari ha detectat errades en la valoració de mèrits en les llistes provisionals de puntuació publicades el passat dia 19 de gener de 2015. Per la qual cosa, un cop rectificades aquestes errades, ha fet públiques unes noves llistes provisionals de puntuació que substitueixen, a tots efectes, les anteriors.

A partir de demà, s’obre un nou termini de 10 dies (del 23 de gener al 3 de febrer) per tal de presentar les al·legacions que considereu oportunes. Les al·legacions presentades entre el dia 20 i el 22 de gener de 2015 seran considerades vàlides.

Les persones que hagin renunciat a participar en la convocatòria i que, a la vista de la nova baremació, vulguin continuar en el concurs de trasllat, caldrà que presentin un escrit adreçat a la Unitat de Selecció de Personal (Gran Via de les Corts Catalanes, 587 – Barcelona) on manifestin aquesta voluntat. Aquest escrit es podrà presentar fins el dia 30 de gener de 2015.

ċ
novesllistespuntuaciprovisionaltrasllatpersonalsanita.zip