Oposicions ICS 2016

13 de juny 2016, 1:23 publicada per seccions sindicals ics ccoo   [ actualitzat el 13 de juny 2016, 1:24 ]

CRITERI APLICABLE PER ASSISTÈNCIA A PROVES DE CONCURS OPOSICIÓ DE L’INSTITUT CATALÀ DE LA SALUT :

Si es participa en processos selectius del propi lloc de treball del professional, el temps indispensable per poder fer la prova, sempre que aquesta coincideixi amb lhorari de treball.

Si no es tracta del lloc de treball del professional, es pot concedir flexibilitat horària recuperable per assistir-hi, o facilitar un canvi de torn.

En el supòsit datenció continuada per jornada complementària, es recomana no assignar grdia aquest dia.

TEMPS AUTORITZAT. CRITERI PROPOSAT:

Proposem que en totes les categories s’autoritzi labsència del lloc de treball 1 hora abans de linici de la prova, i la incorporació una hora desprès de la seva finalització. En el cas dels/les diplomats/des sanitari/es en Infermeria proposem que s’autoritzi la incorporació 2 hores desprès de la finalització de la recollida de les proves.

JUSTIFICANT DASSISTÈNCIA:

No cal aportar justificant. La Unitat de Selecció i Provis facilitarà la relació de persones presentades a la prova.