Pacte nacional de salut a Catalunya

22 d’ag. 2014, 3:15 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 22 d’ag. 2014, 3:16 ]

PROPOSTES DE CCOO DE CATALUNYA

A finals de maig del 2013 i fruit de la moció aprovada amb consens al Parlament entre els grups polítics, el 28 de febrer, es constituïa la Comissió per elaborar el document de bases del Pacte nacional de salut a Catalunya. En aquesta Comissió hi han participat els diferents grups parlamentaris i els principals agents del sistema sanitari català (entre ells CCOO de Catalunya).

La dinàmica de l’elaboració del Pacte ha consistit en aportacions fetes per les diverses entitats participants, tant per escrit com oralment durant els debats, a preguntes realitzades per la ponència i sense seguir necessàriament l’ordre prèviament establert dels blocs temàtics tal i com apareixen en aquest text. És per això que algunes propostes poden estar repetides en diferents blocs com a resposta a les preguntes realitzades.

El document que aquí us presentem és un recull de les principals aportacions realitzades per CCOO de Catalunya al debat, amb un resum de les propostes que considerem més importants en forma de conclusions. Les propostes als blocs 2 (Professionals), 5 (Avaluació, retiment de comptes i transparència) i 8 (Governança) s’han redactat en format tema mentre que la resta s’han fet com a resposta directa a les preguntes realitzades.

Esperem que el document presentat us sigui d'utilitat i, alhora, us serveixi per clarificar el posicionament de la nostra organització en el debat.
Continuar llegint