Permisos acordats en la sessió de la Mesa Sectorial de Negociació de Salut

30 de gen. 2014, 11:43 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 30 de gen. 2014, 11:44 ]
Permisos acordats en la sessió de la Mesa Sectorial de Negociació de Salut del passat 24 de gener

1. Interpretació del permís per cura de fill menor amb càncer o altra malaltia greu. En el permís per cura de fill afectat de càncer o una altra malaltia greu, es considerarà “ingrés hospitalari de llarga durada” la continuació del tractament o cura del menor posterior a l’alta hospitalària.

2. Cirurgia major ambulatòria. El personal estatutari de l’ICS podrà gaudir d’un permís per CMA d’un familiar de primer grau de consanguinitat (incloent la parella degudament reconeguda d’acord amb la normativa d’aplicació) el dia de la intervenció.

3. Proves diagnòstiques amb sedació. Per a la realització de proves diagnòstiques amb sedació, el personal estatutari de l’ICS podrà gaudir de permís el dia en el que se li practiqui la prova. El personal del torn de nit podrà escollir gaudir d’aquest permís entre la nit abans o la nit després de la realització de la prova

Ċ
Seccions Sindicals ICS CCOO,