Prescripció d'infermeria

18 de gen. 2014, 6:42 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 18 de gen. 2014, 6:43 ]

La presentació del projecte de Reial decret pel qual es regula la indicació, l'ús i l'autorització de dispensació de medicaments i productes sanitaris d'ús humà per part d'infermeres i infermers i pel qual s'estableixen els requisits perquè aquests professionals puguin fer la prescripció infermera, en desenvolupament de l'article 77.1 i la disposició addicional dotzena de la Llei de garanties i ús racional de medicaments, s'obre un termini de presentació d'al·legacions que la nostra Confederació ha de presentar abans del 26 de desembre.

Des de la FSS-CCOO sempre ens hem posicionat a favor de la prescripció infermera perquè suposa una millora substancial en la prestació sanitària i en la rapidesa en l'accés al sistema sanitari alhora que possibilita un ús més eficient dels recursos humans i de l'altra costat com una forma d'acabar amb la inseguretat jurídica que en aquests moments tenen aquests professionals.

VEURE LA TOTALITAT DE LA RESOLUCIÓ

No s'ha pogut trobar l'URL del gadget especificat