Properes Mobilitzacions

10 de març 2014, 10:39 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO

La classe treballadora fa força quan actua organitzada i col.lectivament , es per això que des de CCOO portem gairebé 50 anys organitzant els treballadors i treballadores als centres de treball, negociant quan es pot i confrontant quan no es pot negociar.
 I ara la confrontació és amb la línia del Governs central i autonòmic de continuar retallant els nostres drets socials i laborals. Els pressupostos d’en guany certifiquen la voluntat de degradar serveis públics i privatitzar qualsevol cosa amb la que es pugui fer negoci. Certifiquen la voluntat de continuar finançant el país amb els nostres salaris, certifiquen la voluntat de continuar devaluant i les nostres condicions de treball. I els governs, central o autonòmic, no mostren cap voluntat de lluitar contra la veritable xacra social que és la corrupció o el frau fiscal. Persegueixen ratolins i no cacen elefants.

Dins el calendari de mobilitzacions us recordem que el dia 6 d’abril tenim una cita per “confrontar”, juntament amb altres organitzacions socials i sindicals, davant un Govern que no vol atendre les necessitats del seu poble. I el dia 3 (amb confluència amb organitzacions europees) farem actes als centres de treball (assemblees informatives, concentracions....)