Publicació de la llista definitiva d'admesos i exclosos i de la llista provisional de puntuacions de les convocatòries de concurs de trasllat de categories de Gestió i serveis (2014)

20 d’oct. 2014, 11:38 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 20 d’oct. 2014, 11:38 ]

S'ha publicat a la web de l’ICS els llistats definitius de persones admeses i excloses de participar en el concurs de trasllat per a la provisió de places de les següents categories professionals:

• Tècnic/a superior de la funció administrativa (TSFA-MV-2014)
  • Tècnic/a de gestió de la funció administrativa (TGFA-MV-2014)
  • Administratiu/iva (ADMINISTRATIU/IVA-MV-2014)
  • Auxiliar administratiu/iva (AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA-MV-2014)
  • Zelador/a (ZELADOR/A-MV-2014)
  • Tècnic/a titulat/ada mitjà en treball social (TREBALL SOCIAL-MV-2014)

Així mateix, també s'ha publicat la diligència de la Comissió Tècnica, mitjançant la qual es publiquen el resultats provisionals de puntuacions amb indicació del núm. de classificació provisional obtingut de l’esmentat concurs de trasllat.

Les persones aspirants disposen d’un termini de 10 dies hàbils, el qual s’iniciarà el dia 21 d’octubre i finalitzarà el dia 31 d’octubrel, ambdós inclosos, per tal de formular les reclamacions que considerin oportunes. En aquest mateix termini els aspirants també podran modificar les destinacions sol·licitades així com renunciar a participar en la convocatòria