Resum Mesa Extraordinària 5 maig

6 de maig 2017, 10:10 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 6 de maig 2017, 10:12 ]
Oferta pública d’ocupació:
L’ICS ens informa del que ja sabíem per la Mesa General de Funció Pública, i és de l’oferta pública d’ocupació.

Les places que sortiran a concurs-oposició seran 2400 i ens passen una relació de les categories que es veuran afectades, donant prioritat a les que es van haver de retirar malgrat s’havien publicat al DOGC fa anys.
Des de CCOO, la nostra posició és la mateixa que vam manifestar a la Mesa General, i és que no podem estar d’acord amb una oferta pública que no respon a la realitat. El que necessitem és reduir el número de persones interines a un 8%, i això suposaria passar per un acord plurianual, de manera que en 3 anys es convoquessin per a tota la funció pública més de 45.000 places (i no 7700 com faran).
A partir d’aquí, considerem que d’aquestes 2400 places si l’ICS convoca a moltes categories, voldrà dir que la gent té menys possibilitats d’accedir a una plaça estatutària fixa.
CCOO reclamem un calendari plurianual per tal de garantir el major número de places per a totes les categories.
L’ICS diu que també pensa que són insuficients però que donat que ve imposat per Acord de Govern, l’ha d’acabar aplicant.
 CCOO també hem afegit que s’ha deixat alguna categoria que fa molts anys que no es convoca, com seria logopedes. Finalment, el llistat que ens passa l’ICS que es publicaran al llarg d’aquest any 2017 és el següent:

Ċ
Seccions Sindicals ICS CCOO,