Situació dels serveis d'informàtica

16 de jul. 2013, 9:57 publicada per Seccions Sindicals ICS CCOO   [ actualitzat el 16 de jul. 2013, 10:17 ]
INFORMACIÓ :

Després de la reunió que CCOO va demanar a l’ICS per tractar el tema del servei d’informàtica, la informació en el moment actual es la següent:

El nou model de gestió de les tecnologies de la informació i les comunicacions afecta a tot l’àmbit de la Generalitat, per la seva especifitat l’ICS serà l’últim, el procés d’implantació es farà al 2014, per territoris i de manera progressiva.

En aquests moments ja hi ha part d’aquesta activitat externalitzada, pel que fa a la resta ,que actualment desenvolupa l’ICS, no tota passarà a empreses externes.

La part que segurament quedarà afectada serà la de microinformàtica i SAU, respecte els serveis de desenvolupament i explotació de la informació en principi no estarien afectats, però fins setembre no ens poden donar la planificació detallada de la implantació ja que l’ICS manifesta que necessita fer un anàlisi de la situació actual, dels serveis necessaris i de la tipologia de llocs de treball.

Per tant, hores d’ara no sabem encara quins professionals estaran afectats per aquest canvi , des de CCOO estarem molt pendents d’aquest procés i us informarem de totes les dades i el mapa final per tal de garantir els drets de
tots/es els treballadors/es de l’ICS